איטום ביריעות ביטומניות

אחד החומרים אשר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מתחום האיטום הוא הביטומן. הביטומן משמש כתחליף לזפת והיום הוא גם נחשב לחזק במיוחד בתרכובות חדשות הכוללות חומרים פולימרים המאפשרים איטום יעיל יותר ולסוגים שונים של עבודות. איטום באמצעות חומרים ביטומניים מתבצע בהתאם לסוג האיטום בדרכים הבאות:

  • מריחת משחה ביטומנית לאיטום גגות.

  • התזת תרסיס ביטומני לבידוד חדרים.

  • איטום ביריעות ביטומניות. 

איטום חדרים פנימיים בבית הם רלוונטיים בעיקר לחדרים “הרטובים” כגון חדרי המקלחת, המטבח והשירותים. באמצעות התזה של תרסיס ביטומני איכותי, ניתן לאטום את חדרי האמבטיה, המטבח והשירותים בצורה הטובה ביותר ולמנוע חדירה של מים לקירות ולריצפת החדרים. 

איטום ביטומני לחדרים רטובים

אם אתם נמצאים בתהליך בנייה של בית פרטי או זקוקים לאיטום חדרים “רטובים” בבית קיים, כדאי לכם להזמין אנשי מקצוע מומחים לאיטום ביטומני לביצוע עבודות האיטום בבית. בנוסף לחדרים “הרטובים”, אנשי המקצוע יוכלו לבצע עבורכם איטום איכותי של גג הבית עם יריעות ביטומניות, המספקות איטום איכותי ויעיל לתקופה ארוכה ביותר של כ-10 שנים.

איטום בגובה עם סנפלינג

בעבודות איטום מסויימות נדרשת עבודה בגובה עם ציוד סנפלינג מקצועי. איטום בגובה הדורש שימוש בציוד סנפלינג נעשה רק עם אנשי מקצוע מיומנים אשר עברו הכשרה בעבודה בגובה. בנוסף, אנשי הצוות מחוייבים לעבור ריענון הכשרה לעבודה בגובה בכל שנתיים. אם כן, כאשר אתם פונים לאנשי מקצוע בתחום עבודות בגובה, תוודאו כי הם אכן מוכשרים לבצע את העבודות הללו.

מה עדיף, איטום בהתזה או איטום בהברשה?

אם אתם זקוקים לעבודות איטום מקצועיות, כדאי שתשקלו עבודת איטום עם חומרים ביטומניים איכותיים. חברת איטום אריאלי בע”מ מציעה לכם עבודות איטום מקצועיות לכל מטרה. צוות חברת איטום אריאלי בע”מ יגיע אליכם לבדיקת המבנה ויקבל החלטה האם לבצע איטום בהתזה או באמצעות הברשה של חומר ביטומני על המבנה שלכם.

איטום ביריעות ביטומניות עם חברת איטום אריאלי בע”מ

שירותי חברת איטום אריאלי בע”מ כוללים, בנוסף לאיטום באמצעות התזה והברשה, עבודות איטום ביריעות ביטומניות לגגות של בתים פרטיים ובניינים. חברת איטום אריאלי בע”מ משתמשת ביריעות ביטומניות האיכותיות ביותר בשוק העומדות בתקנים מחמירים, בכדי לוודא כי אתם תקבלו את עבודת האיטום הטובה ביותר לגג או למבנה בו אתם גרים.

צרו קשר עכשיו עם צוות חברת איטום אריאלי בע”מ וקבעו פגישה ביום ובשעה הנוחים לכם. צוות חברת איטום אריאלי בע”מ ישמח לסייע לכם באיטום כל מבנה או גג באופן האיכותי ביותר!

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן